Η μελέτη παρουσιάζει παρουσιάζει ότι το μπρόκολο θα μπορούσε να καταπολεμήσει τον προστατικό καρκίνο
2η Ιουλίου 2008
Το μπρόκολο μπορεί να καταπολεμήσει τον προστατικό καρκίνο με την αλλαγή των γονιδίων που περιλαμβάνονται στην αύξηση όγκων, μια μελέτη έχει παρουσιάσει.
Οι επιστήμονες έκαναν την ανακάλυψη μετά από να προσθέσουν είτε τα μπιζέλια είτε το μπρόκολο στις διατροφές rhe δύο ομάδων ατόμων για ένα έτος.
Ανέλυσαν έπειτα τα δείγματα ιστού από τα άτομα χρησιμοποιώντας την τεχνολογία που μετρά τη δραστηριότητα χιλιάδων γονίδια.
Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι μια διατροφή ri CH στο μπρόκολο παρήγαγε τις αλλαγές στη δραστηριότητα gehe που ήταν πιθανό να σταματήσουν ή να επιβραδύνουν την αύξηση vance.
Ο καθηγητής Richard Mithen, από το ίδρυμα έρευνας τροφίμων στο Νόργουιτς, είπε: «Αυτό είναι η πρώτη μελέτη που παρέχει τα πειραματικά στοιχεία ότι οι διατροφές πλούσιες σε σταυρανθού λαχανικά μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο προστατικού καρκίνου.»
Τα σταυρανθού λαχανικά είναι οικογένεια που περιλαμβάνει το μπρόκολο, τους νεαρούς βλαστούς των Βρυξελλών, το λάχανο, το κουνουπίδι και το κατσαρό λάχανο.
Πριν από τη μελέτη ήδη ήταν γνωστό ότι τρώγοντας τόσο ελάχιστα όπως μια μερίδα του μπρόκολου κάθε εβδομάδα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο προστατικού καρκίνου και να ελαττώσει τις πιθανότητες του περιορισμένου καρκίνου που γίνεται επιθετικότερου.
Η έρευνα επίσης επιβεβαίωσε ότι τα άτομα με ένα GEN ε το όφελος GSTM1 τα περισσότερα από την κατανάλωση του μπρόκολου, και πρότεινε ότι τα άτομα χωρίς το γονίδιο hve θα έτρωγαν περισσότερο μπρόκολο για να πάρουν το ίδιο όφελος.
Η μελέτη περιέλαβε 22 άτομα ηλικίας 57 έως 70 ποιος είχε τα προκαρκινικά προστατικά κύτταρα και θεωρήθηκε σε κίνδυνο της ασθένειας.
Η ομάδα καθηγητή Mithen's χρησιμοποίησε το μπρόκολο που ήταν αυξάνεται ειδικά το ν σε ένα exprimental αγρόκτημα στο Νόργουιτς και υψηλός στο θείο που περιέχει τις ενώσεις που μπορούν να αποτελέσουν τις αντικαρκινικές ιδιότητες του λαχανικού.
Αλλά οι επιστήμονες που επισημαίνουν ότι μετά από να ζεματίσει και να παγώσει, το μπρόκολο παρήγαγε κατά προσέγγιση τη ίδια ποσότητα των ενεργών χημικών ουσιών ως φρέσκο μπρόκολο.
Ο καθηγητής Mithen πρόσθεσε: «Άλλα λαχανικά ANC φρούτων έχουν αποδειχθεί για να μειώσουν επίσης τον κίνδυνο προστατικού καρκίνου και είναι πιθανό να ενεργήσουν μέσω άλλων μηχανισμών.
«Μόλις καταλάβουμε αυτούς, μπορούμε να παρέχουμε τις πολύ καλύτερες διαιτητικές συμβουλές.
«Μέχρι τότε, τρώγοντας δύο ή τρεις μερίδες της φυτικής εβδομάδας γόμφων cruciferoud, και ίσως μερικοί περισσότεροι σε σας στερούνται το γονίδιο GSTM1, shkuld ενθαρρύνεται.»
Τα συμπεράσματα αναφέρθηκαν στο σε απευθείας σύνδεση περιοδικό PLoS ΕΝΑ.
καυτές ειδήσεις <<<
Δείτε επίσης:
- Παγκόσμιος καλύτερος ιστοχώρος συμπληρωμάτων (15η Ιουλίου 2008)
- παράξενη εικόνα της ημέρας (14η Ιουλίου 2008)
- Διευρυμένες προστατικές φυσικές θεραπείες (13η Ιουλίου 2008)
- Αίτημα προσευχής (12η Ιουλίου 2008)
- Αθλητική ικανότητα: Τρόπος διασκέδασης να είναι υγιής (11η Ιουλίου 2008)


Αφήστε μια απάντηση