Αγοράστε Viagra

Σε ένα άρθρο διαδικασίας επανεξέτασης για να εμφανιστεί στο ζήτημα 19η Ιουλίου του New England Journal of Medicine, ο Δρ Michael Holick, διεθνώς - ο αναγνωρισμένος εμπειρογνώμονας στη βιταμίνη d, παρέχει μια επισκόπηση της πρωτοποριακής εργασίας του που αναπτύσσει στα σημαντικά παιχνίδια βιταμινών d ρόλου σε μια ευρεία ποικιλία των χρόνιων συνθηκών υγιεινής, καθώς επίσης και προτείνοντας τις στρατηγικές για την πρόληψη και τη θεραπεία της ανεπάρκειας βιταμινών d.

Οι άνθρωποι επιτυγχάνουν τη βιταμίνη d από την έκθεση στο φως του ήλιου, τη διατροφή και τα συμπληρώματα. Η ανεπάρκεια βιταμινών d είναι κοινή στα παιδιά και τους ενηλίκους. - Το utero και η παιδική ηλικία, ανεπάρκεια βιταμινών d μπορούν να προκαλέσουν την καθυστέρηση αύξησης, τις σκελετικούς παραμορφώσεις και τον κίνδυνο αύξησης σπασιμάτων ισχίων αργότερα στη ζωή. Στους ενηλίκους, η ανεπάρκεια βιταμινών d μπορεί να επιδεινώσει ή να επιδεινώσει το osteopenia, την οστεοπόρωση, την αδυναμία μυών, τα σπασίματα, τους κοινούς καρκίνους, τις αυτοάνοσες ασθένειες, τις μολυσματικές ασθένειες και τις καρδιαγγειακές παθήσεις.

Σύμφωνα με Holick, έναν καθηγητή της ιατρικής, της φυσιολογίας, και της βιοφυσικής, και του διευθυντή του γενικού κλινικού ερευνητικού κέντρου στην πανεπιστημιακή Ιατρική Σχολή της Βοστώνης και του διευθυντή της κλινικής υγειονομικής περίθαλψης κόκκαλων στο ιατρικό κέντρο της Βοστώνης, έχει υπολογιστεί ότι 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι είναι παγκοσμίως βιταμίνη d ανεπαρκής ή ανεπαρκής.

Χωρίς βιταμίνη d μόνο περίπου 10-15 τοις εκατό του διαιτητικού ασβεστίου και περίπου 60 τοις εκατό του φωσφόρου απορροφώνται από το σώμα. Αυτό συσχετίζεται άμεσα με την ορυκτή πυκνότητα κόκκαλων που είναι αρμόδια για την οστεοπόρωση και τα σπασίματα, καθώς επίσης και τη δύναμη μυών και πέφτει στους ενηλίκους. - Το utero και η παιδική ηλικία, το ασβέστιο και η ανεπάρκεια βιταμινών d αποτρέπουν τη μέγιστη απόθεση του ασβεστίου στο σκελετό.

Οι μελέτες έχουν παρουσιάσει ότι οι άνθρωποι που ζουν στα υψηλότερα γεωγραφικά πλάτη (όπου η γωνία των ακτίνων του ήλιου είναι ανίκανη να παραγάγει αρκετά τα επαρκή ποσά βιταμίνης d στο δέρμα) είναι πιθανότερο να αναπτυχθούν και να πεθάνουν του λεμφώματος Hodgkin, του κόλου, παγκρεατικός, προστατικός, ωοθηκικός, του στήθους και άλλων καρκίνων. Σύμφωνα με Holick, και οι ενδεχόμενες και αναδρομικές επιδημιολογικές μελέτες έχουν παρουσιάσει επίσης μια ένωση μεταξύ των χαμηλών επιπέδων βιταμίνης d και ενός αυξανόμενου κινδύνου για τον τύπο - 1 διαβήτης, σκλήρυνση κατά πλάκας, Crohn ασθένεια, υπέρταση και καρδιαγγειακή πάθηση.

Το Holick θεωρεί το ρεύμα οι συνιστώμενες που επαρκείς εισαγωγές για τη βιταμίνη d πρέπει να αυξηθούν σε 800 - 1000 IU vitaminD3/d. «εντούτοις, κάποιο δεν μπορεί να λάβει αυτά τα ποσά από τις περισσότερες διαιτητικές πηγές εκτός αν κάποιος τρώει τα ελαιούχα ψάρια συχνά,» λέει Holick. «Έτσι, η λογική έκθεση ήλιων (ή ακτινοβολία UVB) ή/και τα συμπληρώματα απαιτούνται για να ικανοποιήσουν την απαίτηση βιταμινών d του σώματος,» προσθέτει.

Τελικά Holick προσθέτει, «ο στόχος αυτού του εγγράφου είναι να κατασταθούν οι παθολόγοι ενήμεροι για τα ιατρικά προβλήματα που συνδέονται με την ανεπάρκεια βιταμινών d. Οι παθολόγοι θα είναι σε θέση έπειτα να μεταδώσουν αυτήν την γνώση στους ασθενείς τους έτσι επίσης ξέρουν πώς να αναγνωρίσουν, να μεταχειριστούν και επιπλέον, να διατηρήσουν τα επαρκή επίπεδα αυτής της σημαντικής βιταμίνης.»

- - - - - - - - - -
  Άρθρο που προσαρμόζεται από το MD μόνο Weblog από το αρχικό δελτίο τύπου.
  - - - - - - - - - -

Αναφορά: Οι περισσότερα πληροφορίες και πλήρες κείμενο του δημοσιευμένου άρθρου μπορούν να βρεθούν στο πανεπιστήμιο της Βοστώνης.
Επαφή: Gina M. Digravio

Τα σχόλια είναι κλειστά.

WordPress database error: [Duplicate entry '30355' for key 1]
INSERT INTO wp_ss_stats (remote_ip,country,language,domain,referer,resource,platform,browser,version,dt) VALUES ('38.103.63.60','','en-us','','','/el/prostate/vitamin-d-deficiency-a-common-problem-in-children-and-adults/','','','',1231252074)